Polhon & Tason ekskursio e2 Tutkimukseen 30.10.

*Unfortunately the excursion to e2 Tutkimus will only be held in Finnish.*

Nopeasti lähestyvä ekskursio tulossa!

Lokakuun lopussa Polho ja Taso tarjoavat jälleen mahdollisuuden osallistua työelämäekskursiolle. Vierailu pidetään keskiviikkona 30.10. ja isännöivänä tahona on e2 Tutkimus. Organisaationa E2- tutkimus on vuodesta 2018 lähtien toiminut riippumattomana tutkijayhteisönä, joka tuottaa tutkimusta niin järjestöille, yrityksille kuin median ja politiikan edustajille.

Yhteisön toimintaan lukeutuvat erilaiset tutkimushankkeet, joihin käytännön tasolla sisältyy muun muassa aineiston hankintaa, analyysintekoa, raporttien kirjoittamista ja niiden esittelyä. Näiden lisäksi e2 Tutkimus tuottaa erilaisia asiantuntijapalveluita, kuten alustuksien pitoa, kolumneja, hankesuunnittelua ja vertaisarviointia. Yhteistyökumppaneina tutkimustyössä on toiminut eri tahoja Suomen Kulttuurirahastosta oikeusministeriöön. Työuran kannalta e2 Tutkimus tarjoaa akateemisia työmahdollisuuksia tutkijakoulutetuille henkilöille.

30.10. järjestettävä ekskursio tapahtuu osoitteessa Eerikinkatu 28, aikavälillä klo 14 – 16. Ekskursiota varten vierailupaikkoja on tarjolla noin 20 paikan verran. Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksen mukaisesti. Alkuun ilmoittautumaan pääsevät vain ne opiskelijat, joilla poliittinen historia tai talous- ja sosiaalihistoria on pääaineena tai opintosuuntana. Myöhemmin ilmoittautuminen on avoinna muillekin yhteiskunnallisen muutoksen opiskelijoille. Pääaine- ja opintosuuntaopiskelijoille ilmoittautuminen aukeaa jo perjantaina 11.10. klo 12:00, kun taas 15.10. klo 12:00 lähtien myös muut voivat ilmoittautua vierailulle. Ilmoittautuminen sulkeutuu viimeistään maanantaina 21.10. klo 23:59.

Ilmoittautuminen tapahtuu sähköisesti e-lomakkeen kautta, jonka linkki julkaistaan yhmu- sähköpostilistalla ja Facebook-tapahtumassa. Mukaan päässeille tiedotetaan ekskursion toteutumisesta sähköpostitse. Ilmoittautuminen on lähtökohtaisesti sitovaa.

Vierailu järjestetään yhteistyössä Yhteiskunta-alan korkeakoulutetut ry:n kanssa.

Jos mieleenne tuli kysymyksiä tai jotakin huomautettavaa, voitte ottaa yhteyttä Polho ry:n 1. työelämä- ja alumnivastaavaan eli Markus Leivoon (markus.leivo@helsinki.fi).

Linkki Facebook-tapahtumaan:

MITÄ: Polhon ja Tason työelämävierailu e2 Tutkimukseen