Polhon ja Tason harkkapaneeli

Mietityttääkö työharjoitteluun liittyvät asiat? Oletko pohtinut millaisissa työharjoitteluissa yhteiskuntahistorian opiskelijat ovat olleet? Millaisia valmiuksia harkkapaikan nappaaminen vaatii? Entä mitä harkasta saa irti?

Tule seuraamaan Yhiksen eli Polhon ja Tason harkkapaneelia! Erilaisilla aloilla ja ympäri Eurooppaa työharjoitteluaan viettäneet poliittisen historian ja talous- ja sosiaalihistorian opiskelijat tulevat kertomaan kokemuksistaan 16. lokakuuta Kielikeskuksen saliin SH.403 osoitteeseen Fabianinkatu 26. Tarjolla on kahvia ja naposteltavaa! Tervetuloa kuuntelemaan.

Kielikeskuksen sali SH.403 on esteetön tila.

Tason ensimmäiseen opintovastaavaan, Marie von Belliin, voi olla matalalla kynnyksellä yhteydessä koskien esteettömyyttä ja muita esille nousevia asioita.

Yhteystiedot:
marie.vonbell@helsinki.fi

MITÄ: Yhiksen harkkapaneeli
MISSÄ: Kielikeskus SH.403, Fabianinkatu 26
MILLOIN: 16. lokakuuta, klo 17 alkaen.
MIKSI: Harkkakokemuksia, kahvia ja herkkuja ♥