Tiedettä ja Kaljaa ja Poleemi! 24.2.

***Unfortunately this event will be held in only in finnish. More details down below.***

Tiedettä & Kaljaa on täällä taas! Tässä legendaarisessa tapahtumassa on mahdollisuus tutustua alamme asiantuntijoihin ja hänen tekemiinsä tutkimuksiin. Uusi vuosi tuo kuitenkin tapahtamankuvaan uusia tuulia…

Uusi vuosikymmen toi tullessaan paljon muutoksia maailmanpoliitiikan kentällä. Vuoden 2020 ensimmäisessä Tiedettä ja Kaljaa –tapahtumassa teemana on kyberturvallisuus, digitalisaatio ja teknologian turvallisuus.

Poliittisen historian näkökulmasta on mielenkiintoista tarkastella, kuinka esimerkiksi tietotekniikan kehittyminen on vaikuttanut merkittävästi nykyajan sodankäyntiin. Kyberturvallisuus ei kosketa ainoastaan valtiollisella tasolla vaan se on ajankohtainen myös jokaiselle yksilölle. Näistä teemoista pääsemme kuulemaan ja keskustelemaan.

Vuoden ensimmäiseen Tiedettä ja Kaljaa –tapahtumaan tulee puhumaan kyberturvallisuuden ammattilainen, Aalto yliopiston Tietoliikenne- ja tietoverkkotekniikan laitoksen professori Jarno Limnéll.

Tiedettä ja Kaljaa -tapahtuma järjestetään Kuppalassa 24.2.2020 alkaen klo 16. Perinteisen keskustelutilaisuuden lisäksi olemme myös järjestäneet pubivisan aiheesta, joten otathan mukaan oman joukkueesi haastamaan muita ja päihittämään muut kybertietoisuudellasi! Visaan osallistuminen on vapaaehtoista ja siihen voi osallistua yksilönä tai ryhmänä.

Tapahtuman oluet tarjoavat HIISI ja alkoholittomasta tarjoilusta huolehtii Polho ry.

Eikä siinä vielä kaikki! Pubivisan jälkeen ilta jatkuu perinteisessä Polho-hengessä, kun vuosikymmenen ensimmäinen POLEEMI julkaistaan massoille ihmeteltäväksi. Lehden sisältä löytyy lisää yhteiskunnallista pähkinää purtavaksi niinkin ajankohtaisista aiheista kuin historiapolitiikasta, Venäjästä, Sosiaalisesta mediasta, Totuudesta, Venäjästä, Kiinasta, Mediayhteiskunnasta ja Venäjästä.

Tapahtuma sopii erinomaisesti niin poliittisen historian pääaineopiskelijoille kuin myös kaikille polhonmielisille. Polho ry toivottaa kaikki kiinnostuneet tervetulleiksi!

Kuppala on valitettavasti esteellinen tila. Lisätietoja tästä tai tapahtumasta saa olemmalla yhteydessä tapahtuman yhteyshenkilöön, Petriinaan (petriina.matilainen@helsinki.fi)

Mikäli koet tai havaitset asiatonta käytöstä, ilmoita tapahtuman turvahenkilölle. Voit myös olla yhteydessä Polho ry:n yhdenvertaisuusvastaavaan Emilia Henttuseen ongelmatilannelomakkeella tai laittamalla sähköpostia emilia.henttunen@helsinki.fi

Tapahtumassa noudatetaan Kannunvalajien turvallisemman tilan periaatteita. Niistä löydät lisää tietoa täältä: https://docs.google.com/document/d/1RD5M5zjcefLyvB0C3BxxyQSbcSUpdkGVYQaci1ajnTs/edit?fbclid=IwAR1ymzPvrk7R8aXYGBv9PXMcCc5Fnq_VGAxVPpykckwDrKEwRbxE7TyR-4Q

FB-tapahtuma: https://www.facebook.com/events/757878454618066/

MITÄ? Tiedettä ja Kaljaa ja POLEEMIA tottakai!
MISSÄ? Kuppalassa
MILLOIN? 24.2. klo 16
MIKSI? Koska kyberturvallisuus koskettaa meitä kaikkia ja POLEEMI on paras!

***

Political History Students Association Polho ry organizes a traditional Tiedettä & Kaljaa –event on the 24th of February. Unfortunately this event will be held only in finnish. After the Tiedettä ja Kaljaa we have the publishing party of POLEEMI. Everyone is welcome to join there. POLEEMI is a students association magazine and unfortunately it is written in finnish. If you have any questions, please contact Petriina Matilainen, petriina.matilainen@helsinki.fi