Tervetuloa kurssille!

Tervehdys,

Saavuit juuri Helsingin yliopiston geotieteiden ja maantieteen osaston MAA-404 projektikurssin blogialustalle. Kurssilla suunnitellaan pienryhmissä maantieteellinen vaikuttamisprojekti ja kehitetään siihen liittyviä materiaaleja yhteistyössä Helsingin seudulla sijaitsevien lukioiden kanssa. Kurssikerrat koostuvat aiheeseen perehdyttävistä luentokerroista, vaikuttamisprojektiin liittyvien materiaalien suunnittelusta pienryhmissä, materiaaliin perustuvan työpajan toteuttamisesta koulussa sekä vapaaehtoisesta osallistumisesta ilmastomielenosoitukseen Eduskuntatalolla.

Opiskelijat päivittävät blogialustalle kuulumisistaan kurssin aikana. Ennakkotehtävä-välilehdeltä löydät tehtävän suorittamisen kannalta keskeiset ohjeet. Suoritusohjeissa avataan kurssin teemaa, suoritustapoja ja arviointikriteerejä sekä julkaistaan kurssin alustava aikataulu. Opiskelijoiden tuottamat lopputyöt päivitetään Lopputyöt-osioon toukokuun aikana.

#FridaysForFuture #StudentsForFuture #HelsinkiUniForFuture

Join the Conversation