Terveisiä laiskurilta

Moikka,

tänne kuuluu hyvää. Vielä olisi vaihtaribileitä ja -tapahtumia, mutta ei yhtään huvita mennä:D Ehkä valmistaudun kotiinlähtöön näin. Viimeinen vuokra on maksettu, maanantaina menen hoitamaan loput asiat asuntolaa koskien. Viime tiistaina oltiin taas beer pongissa, tällä kertaa mulla oli parina yksi puolalainen kaveri Wojciech. Hävittiin taas tokalla kierroksella, olisi selvästi pitänyt lopettaa huipulla:D

Huomaan laiskistuvani, kun kaverit lähtevät, koulua ei ole eikä juuri muutakaan menoa. Heräilen aamulla 10-12 välillä, hengailen, käyn ehkä lenkillä, katson Dexteriä ja illalla menen jonnekin, ehkä. Hyvä tulla Suomeen ja saada rutiineja!

Viime viikolla täällä kävi vielä viimeinen vieras, tätini Tiina. Käytiin ulkona syömässä ja kahdessa museossa. Etnografisessa museossa käytiin ensin, ja ostettiin liput vain Puolaa käsittelevään näyttelyyn (olisi ollut myös Peru). Alku näytti lupaavalta, lipunmyyjä oli ystävällinen ja hauska. Mutta ei hitto… Naurattaa ääneen edes muistella, kuinka huono näyttely olikaan:D Kaikenlaista ihmeellistä romua vitriineissä!!! Kävimme tämän jälkeen viereisessä taiteen kansallis(?)galleriassa (nimeltään Zachęta), joka ei ollut paljoa parempi. Yksi mielenkiintoinen valokuvanäyttely oli, mutta taulut olivat hyvin erikoisia ja valtaosin huonoja. Pidän taiteesta ja monenlaisesta sellaisesta!! Varsovan tarjonta ei vain oikein iske.

Viime viikolla Kate lähti takaisin Tsekkiin, ja meillä oli läksiäiset. Annoin Katelle äidin Suomesta tuomat villasukat ja mun Helsingin yliopisto -jumppapussin, jonka sai ennen vaihtoon lähtöä. Barbora lähtee asuntolasta samana päivänä kuin minä eli ensi keskiviikkona. Ostin tänään harmaan yliopiston hupparin ja kävin Valentinan kanssa kahvilla, hän lähtee huomenna kotiin.

t. Saara