Sashan on saanut hallituksen vuodelle 2017

Aleksanteri-instituutin maisterikoulun sekä IKEBB- ja Ukraina-opintokokonaisuuksien ainejärjestö Sasha ry on saanut uuden puheenjohtajan ja hallituksen vuodelle 2017. Uusi puheenjohtaja on Matias Tirroniemi ja uuteen hallitukseen kuuluvat Heidi Ahola, Maria Mitrukova, Ida Buure, Johanna Laine, Joel Hautakorpi, Outi Helin, Atte Laine, Simon Vänttinen ja Topi Juga.

Sashassa on halua olla mahdollisimman laajan porukan ainejärjestö, joten tulkaa ihmeessä mukaan toimintaan – osallistumaan ja/tai järjestämään. Toimintaan voi esimerkiksi osallistua aivan hyvin projektiluontoisesti, vaikkapa yhden itselle erityisen kiinnostavan tapahtuman kohdalla. Otamme myös mielellämme vastaan vinkkejä Venäjään ja itäisen Eurooppaan liittyvistä tapahtumista ympäri Suomen ja kuulemme kokemuksianne opinnoista. Uudessa hallituksessa on intoa panostaa varsinkin työelämän kannalta relevantteihin ekskursioihin ja työpaikkavierailuihin, monipuolisiin keskustelutilaisuuksiin sekä tietenkin juhlapuoleen, joten kuulet uudesta hallituksesta ainakin niissä asioissa.