EXAM-webinaarisarja alkaa 1.12.

Tervetuloa seuraamaan EXAM-webinaarisarjaa!

EXAM-konsortion Akvaariorakkautta? -webinaarisarja alkaa joulukuun alussa. Webinaarisarjassa kuullaan erilaisia näkökulmia EXAMin eli sähköisen tenttijärjestelmän käyttöön ja yleisesti sähköiseen tenttimiseen. Jokaisessa webinaarissa on kaksi tai kolme asiantuntijaa konsortiokorkeakouluista kertomassa omia kokemuksiaan EXAM-järjestelmästä ja tenttimisen digitalisaatiosta. Lisäksi on varattu aikaa myös EXAMiin liittyville kysymyksille. Webinaareihin ei tarvitse erikseen ilmoittautua, jokaiseen webinaariin mahtuu noin 100 osallistujaa ja puheenvuorot ovat katsottavissa myös tallenteelta myöhemmin.

Webinaari 1: Tentit EXAMilla

Aika: perjantai 1.12.2017 kello 13.15 -14.45

Verkko-osoite: http://connect.funet.fi/akvaariorakkautta

Puheenvuoro 1: Miten luon tentin Examiin? Mitä hyötyä Examista on opettajalle? (Seija Bergström, lehtori, Haaga-Helia)

Puheenvuoro 2: Kypsyysnäyte EXAM:ssa (Annukka Jokipii, Prof., KTT, dosentti, Vaasan yliopisto)

Kysymyksiä ja keskustelua. Tervetuloa!

Seuraavien webinaarien teemat ja alustavat ajankohdat

Webinaari 2: 1+2 = matemaattisten aineiden tenttiminen
Aika: perjantai 2.2.2018 kello 13.15 -14.30