31.10.2013: Uhat, epäilyt ja ratkaisut

Uhat, epäilyt ja ratkaisut -luentotilaisuuden videointi: livelähetys torstaina 31.10.2013 klo 17.00–19.00. Tilaisuuden jälkeen tallenne Helsingin yliopiston verkkovideopalvelussa ja Yle Areenassa.

Tietoa luennoitsijoista ja luennoista:

Alustusten jälkeen luennoitsijat vastaavat yleisön kysymyksiin. Keskusteluun voi osallistua myös

Luennon jälkeen klo 19.15–20.00 jatkokeskustelu, jossa pohditaan muun muassa, mitä jokainen voi itse tehdä ilmastonmuutoksen hillitsemiseksi. Keskustelijat miettivät myös, miksi ihmisten käytös ei ole vielä muuttunut, vaikka tietoa on. Keskustelun vetäjinä toimivat YLEn toimittajat Pasi Toiviainen ja Minttu Heimovirta. Keskustelijoina ovat johtaja Mikko Alestalo (Ilmatieteen laitos), dosentti Hannele Cantell (Helsingin yliopisto), luova johtaja Jani Halme (mediatoimisto Toinen), professori Atte Korhola (Helsingin yliopisto) ja pääsihteeri Leo Stranius (Luontoliitto).

Keskustelu on kaikille avoin tilaisuus. Sitä voi seurata suorana lähetyksenä sekä tallenteena yliopiston verkkovideopalvelussa. Jatkokeskustelu myös YLE Oppimisen verkkosivuilla.

Luentosarjan ohjelma

One thought on “31.10.2013: Uhat, epäilyt ja ratkaisut