Opehaaste!

12625905_puuvärit kädessä_printMietimme harvoin omia aistimuksiamme. Mitä jos laittaisit oppilaasi asialle? Rakenna oppimisprojekti Aistien rajoilla- tai muun syksyn 2014 Studia Generalia -esityksen ympärille!

Ota haaste vastaan ja lähetä 31.1.2015 mennessä lyhyt kuvaus projektista, jonka voisit tehdä luokkasi kanssa joko twitterin kautta @HYAvoin tai sanna.saari-salomeri@helsinki.fi. Haastetta voit lähestyä käyttämällä vaikka kuvanjako- tai mikroblogipalvelua tai haastamalla oppilaita kirjoittamaan omaa aistipäiväkirjaa.

Aisti-luentojen pohjalta ideoituja projektisuunnitelmia julkaistaan Studia Generalia -blogissa kevään 2015 aikana.

Katso myös Prezi-esitys Aistien rajoilla -luennosta!

Tiedejulkisuuden opiskelijat koostivat Prezi-esityksen Aistien rajoilla -luennosta 6.11. Sieltä löydät lyhyitä nostoja luennon aiheista, videoleikkeitä ja käsitekartan aiheen hahmottamiseksi. Voit käyttää Preziä halutessasi oman opetusprojektisi ideoinnin apuna. Millaisen kokonaisuuden itse tuottaisit oppilaidesi kanssa?

Prezin ovat tehneet Tiedejulkisuuden opintojen opiskelijat: Marja Happonen, Hanna Ikäheimo, Riikka Jokinen, Tiina Komppa ja Eeva Salmenpohja.

Lisätietoa Aistien rajoilla -tilaisuudesta 6.11.
Luentosarjan ohjelma ja linkit verkkovideotallenteisiin

Opehaasteen ovat ideoineet Avoimen yliopiston tiedejulkisuuden opiskelijat.
Lisätietoa tiedejulkisuuden opinnoista