Prinsessa ja Cowboy

Tänään päiväämme mahtui uskontotunti ja matikan tunti. Luovimme tiemme Viikkiin aamukahdeksaksi tarinoimaan joulusta ja sen odotuksesta. Käytimme ensikertaa uutta menetelmää Godly playta, joten muutamia perhosia lenteli vatsassa aamuhämärällä. Onneksi sää oli niin kolea, että suurin osa pehosista oli painunut kiltisti talviunille. Tunti oli kuitenkin oikein onnistunut. Oppilaat suorastaan janosivat tarinan jälkeen lisää tietoa joulusta, enkeleistä, Jeesuksesta ja tietäjistä. Ja sitähän me tarjosimme, JEAH! Ilmassa oli suuren, mutta rauhallisen urheilujuhlan tuntua!.

Uskontotunnin jälkeen aloitimme matikan tunnin viimeiset valmistelut hymyssä suin äskeisestä onnistumisesta riemastuneina. Parin tunnin “tauko” sujui sutjakasti opiskelijoiden taukotilassa (hymyn hyytyessä) bingoruudukoita tulostellen, omenoita piirrellen ja väritellen sekä viimeisiä muutoksia tuntisuunnitelmaan tehden.  Tunti sujui hyvin. Taidamme myös olla vähän ihastuneita oppilaisiimme, jotka nimesivät meidät prinsessaksi ja cowboyksi.  Saatte itse päätellä kumpi on kumpi.  We are a cowboy and a princess, kojootti ulvoo, aavikko pölisee, Sierra Madren takaa kuu kuin juusto möllöttää..ja on aika mennä nukkumaan.