Katse kohti tulevaa

Neljä takana, kolme edessä.  Ne kolme edessä olevaa viikkoa pitävät sisällään niin pikkujoulutanhuja, kirkkovierailuja kuin matematiikan opettamisesta äidinkielen opettamiseen siirtymisen. Seuraavan viikon jälkeen liikuntatuntien osalta on tanssit tanssittu ainakin  hetkeksi aikaa. Parketilla pyörähtelyt vaihtuvat koripallojen rytmikkääseen rummutukseen ja korirautojen kilinään.

Neljä ensimmäistä harjoitteluviikkoamme huipentuivat viime perjantaina. Opiskelijat kokivat historiallisia hetkiä, kun pitkäaikainen matematiikan didaktikko-velho Hellevi jäi eläkkeelle. Saimme kaikki kutsun hänen kotiinsa viettämään läksiäisjuhlaa, joka osoittautui varsin hersyväksi tilaisuudeksi. Haluamme vielä viestittää Helleville onnittelut pitkästä, ansiokkaasta ja opiskelijaläheisestä työurasta näin blogimme kautta. Nähdään Roskildessa!

Innolla seuraavia kolmea harjoitteluviikkoa odotellen:

-Pyry ja Retu