Haemme konferenssisihteeriä

Haemme konferenssisihteeriä järjestämään kanssamme ensimmäisiä valtakunnallisia Teologian ja uskonnontutkimuksen päiviä maaliskuussa 2020. Päivien järjestelyistä vastaavat alan tieteelliset seurat yhdessä, ja päivät kokoavat teologian ja uskonnon alan tutkijoita eri oppiaineista.

Konferenssisihteerinä toimit konferenssin yhteyshenkilönä ja vastaat mm. viestinnästä, ilmoittautumisista, ohjelmaan liittyvistä käytännön järjestelyistä, avustajien ohjaamisesta ja pääpuhujien matkoista ja majoituksesta. Lisäksi toimit konferenssin ohjausryhmän kokoussihteerinä. Työ on määräaikainen ja osa-aikainen ja koostuu satunnaisista tunneista maaliskuun 2019 ja kevään 2020 välisenä aikana painottuen vuodenvaihteeseen ja alkuvuoteen 2020. Työ tehdään tuntityönä (13e/h tai sopimuksen mukaan) ja se sopii erinomaisesti muun työn tai opiskelun ohelle, kunhan pystyt välillä irrottautumaan toisaalle. Yhteensä työtä tulee arviolta kahden kuukauden työpanosta vastaava määrä.

Etsimme:
– Kiinnostusta tieteelliseen toimintaan ja alan tuntemusta
– Sitoutumista, motivoitunutta asennetta ja huolellista työotetta
– Halua oppia uutta
– Kokemusta tapahtumien järjestämisestä
– Hyviä yhteistyötaitoja
– Hyvää englannin kielen kirjallista ja suullista taitoa

Eduksi katsotaan kokemus teologisten tieteellisten seurojen toiminnasta. Työ sopii erityisen hyvin seurojen sihteereinä toimineille, alan jatko-opiskelijoille tai opinnoissaan jo pidemmällä oleville perustutkinto-opiskelijoille, joilla on kokemusta tapahtumien järjestelystä.

Tarjoamme erittäin mielenkiintoisen mahdollisuuden olla mukana järjestämässä ensimmäistä koko alan yhteistapahtumaa. Saat kokemusta kokonaisvastuusta ison tapahtuman järjestämisestä ja pääset
verkostoitumaan laajasti kotimaisten ja kansainvälisten tutkijoiden kanssa.

Kysy lisää STKS:n puheenjohtajalta Kati Tervo-Niemelältä, kati.tervo-niemela@uef.fi puh. 050-325376.

Lähetä hakemus ja tietosi osoitteisiin kati.tervo-niemela@uef.fi ja stksj@pro.tsv.fi (molempiin osoitteisiin) viimeistään helmikuun 18. päivä.