Opintojen suunnittelun työpaja Teologisen tdk:n opiskelijoille

Tule suunnittelemaan oma tutkintosi!

Maanantaina 4.12. klo 14-17 on saatavilla henkilökohtaista neuvontaa ja vertaistukea opintojen suunnitteluun. Nyt voit kysyä kaikki epäselväksi jääneet kysymykset tutkinnon rakenteesta ja kursseista, joita sinun tarvitsee suorittaa. Voit suunnitella kevään kurssisi sekä miettiä tulevia opiskeluvuosia. Luvassa on siis henkilökohtaista ohjausta eikä yleisluontoinen info.

Suunnittelutyöpaja pidetään luokassa F24 sl 532 (tiedekunnan B5-kerros) klo 14-17. Voit tulla ja lähteä silloin, kun aikatauluihisi sopii. Neuvontaa on koko ajan antamassa teologisen opintoneuvojia sekä TYT:n opintoasioista vastaavia henkilöitä. Jotta aika tulisi käytettyä mahdollisimman tehokkaasti, työpajassa jakaannutaan pienempiin ryhmiin toisten samassa tilanteessa olevien opiskelijoiden kanssa. Näin vieruskavereiden kysymykset auttavat toivottavasti myös sinua suunnittelussasi. 3. periodin kurssien ilmoittautuminen aukeaa pe 15.12., joten sitä silmällä pitäen suunnitelman ehtii tehdä kaikessa rauhassa.

HUOM! Ota suunnittelua varten oma tietokone/mobiililaite mukaan!

Tervetuloa kaikki opintojen vaiheesta riippumatta!
Järjestäjinä

Teologinen tiedekunta ja TYT