Lv 2019-20 ensimmäinen periodi

Ilmoittautuminen lukuvuoden 2019-20 ensimmäisille kursseille on jo hyvässä vauhdissa. Alla tietoja ensimmäisen periodin valinnaisesta opetuksesta. Kunkin kurssin yhteydessä on linkki kurssisivulle, josta löytyy tarkempaa tietoa. Kurssisivut ovatkin nyt tärkein kanava opetusta koskevan tiedon jakamisessa.

Temaattiset kurssit

Ensimmäisessä jaksossa näitä on viisi: (1) Rituaalit ja uskonto, (2) Kärsimys, pahuus ja kuolema (3) Uskonto, tieteet ja evoluutio, (4) Katsomusten välinen vuorovaikutus koulussa sekä (5) Kristinusko keskiajalla.

Oppialojen ja osastojen kurssit

Maisteriohjelman opiskelijoiden kannattaa huomata, että uuteen tutkintoon saa entistä helpommin mahtumaan myös toisten osastojen kursseja. Sen vuoksi kannattaa katsella tarjontaa myös omaa tieteenalaa laajemmin.