Ruohonjuuritason tasa-arvotyötä

Helsingin yliopiston tasa-arvotoimikunta kutsui Hanna Vehkamäen ja Päivi Salmesvuoren ideoimaan videotallenteen tasa-arvotyöstä.

Tallenne liittyy 100-tasa-arvotekoa hankkeeseen, jonka järjestävät Naisjärjestöjen keskusliitto ja Tasa-arvoasian neuvottelukunta Suomi100-hengessä. Tämä video on osa Helsingin yliopiston panoksesta.

Tavoitteena on innostaa tahoja instituutioista yksilöihin tekemään jatkuvasti tasa-arvotekoja. Tähän voisi soveltaa ajatusta tasa-arvo on verbi, ei vain substantiivi.

UniTube linkki  tässä:  Ruohonjuuritason tasa-arvotyötä yliopistolaisten hyväksi

Helsingin tutkijanaiset tekivät ruohonjuuritason tasa-arvotyötä ansiokkaasti jäsenillassa Sori Taproomissa 9.11. Ruohon sijasta oluissa maistui muun muassa mänty ja suola!

Eija Tuominen, Hanna Vehkamäki, Päivi Salmesvuori ja Emma Terämä maailmaa ja yliopistoja parantamassa.