Lämpimästi tervetuloa After Work – keskustelua tasa-arvosta yliopistolla -tilaisuuteen Aalto-yliopiston kampukselle Otaniemeen!

Warmly Welcome to an After work -discussion about equality matters in universities to Aalto University’s Otaniemi Campus!

Aika: Maanantai 11.12.2017 kello 17.00–19
When: Monday, 11th December 17.00–19

Tasa-arvo, syrjintä, seksuaalinen häirintä ja uralla eteneminen. Jos nämä asiat kiinnostavat, tämä ilta on sinua varten.

Tilaisuudessa ovat mukana Helsingin tutkijanaiset ry ja Yorkin bioinorgaanisen kemian professori, maailmankuulu tasa-arvon edistäjä ja asiantuntija Paul Walton.

Equality, discrimination, sexual harrassment and moving forward in your career. If You are concerned on these matters, this happening is fou You.

Helsinki Women Researchers and professor of bioinorganic chemistry Paul Walton, famous for his work in equality matters will attend the occasion. We will serve wine and snacks after a long work day spiced with inspired discussions on equality matters.

Tarjoamme työpäivän jälkeen viiniä, vichyä ja pientä purtavaa sekä inspiroitunutta keskustelua tasa-arvosta yliopistolla.
After work we will offer some refreshments and snack with inspired discussion about equality in university.

Virvokkeiden riittämiseksi pyydämme ilmoittautumaan viimeistään 8.12.2017/ For the sake of having enough refreshments, please let us know you will attend until 8th December

click here

Kysymys- ja keskusteluaiheita voi ehdottaa anonyymisti täällä/Questions and topics for discussion can be anonymously suggested here

Tilaisuus järjestetään Aalto-yliopiston Design Factoryn Stage -tilassa.

The event will be held in Aalto University’s Design Factory Stage.

Osoite/Address Betonimiehenkuja 5 C, 02150 Espoo, Finland
Kampuskartassa numero 25/ Number 25 in the campus map.

Only few minutes walk from the metro station Aalto-yliopisto.

Tietoa Helsingin tutkijanaisista/Information about Helsinki Women Researchers
click here

About professor Paul Walton, see his  webpage here

Järjestäjänä Helsingin tutkijanaisten kanssa Aalto-yliopiston yhdenvertaisuus ja tasa-arvotoimikunta EQU