Voisiko tutkijan palvelumalli näyttää tältä?

Tutkijan palvelut -palvelumalli

Tutkijan palvelut -palvelumalli

  • Tässä kuvattu asiakasrajapinta, eli se mitä tutkijan tarvitsee nähdä palvelusta.
  • Flammaan on koottuna tutkijan palvelut niin helposti ja yksilön omien tietojen ympärille (personointi ja lokalisointi), että tutkija saadaan käyttämään sitä.
  • Lähitukeen on saatu koottua sellainen tuki, jota tarvitaan jokapäiväisesti ja moni asia pannaan vireille sitä kautta.
  • Lähituki saa tarvittavan tuen keskitetyiltä asiantuntijoilta ja pystyy seuraamaan tukiprosessien etenemistä/ valmistumista ja varmistaa tuen perille menon.
  • Tarpeen mukaan tutkijat saavat konsultaatioapua asiantuntijoilta. Tutkijoille on selvä, mitä tukea on saatavissa, keneltä ja miten. Tukipalvelu ohjaa kysymykset oikeille asiantuntijoille.
  • Palvelua tuotetaan yhdessä, se on räätälöity yksiköittäin ja eri tutkijaprofiileille. Koko palveluprosessin pitää olla hallittu.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *