2. Osallistuminen, varaukset ja peruutukset

Kaikkiin palveluihin voi osallistua ilman ennakkovarausta, mikäli tilaa on.

Kursseja, kenttä- ja salivarauksia, yksilöpalveluita ja sarjoja ja turnauksia voivat varata kaikki rekisteröityneet asiakkaat.

Kausikorttiin sisältyviä palveluita (ryhmäliikuntatunteja ja yleisiä ja ohjattuja palloiluvuoroja ja -klinikoita) voivat varata vain kausikortin haltijat. Näihin palveluihin voivat kuitenkin osallistua muutkin asiakkaat, mikäli tilaa on.

Varaukset ja peruutukset on tehtävä www-sivuilla omilla käyttäjätunnuksilla, liikuntatilojen asiakaspalvelupisteissä tai puhelimitse asiakaspalvelunumerossa 02941 22151. Helsingin yliopistolaiset käyttävät yliopiston mikroverkkotunnusta ja Aalto-yliopistolaiset Aalto-tunnusta rekisteröidyttyään. Muille asiakkaille tunnus luodaan asiakaspalvelupisteessä.

Varausoikeus on henkilökohtainen ja asiakasta sitovat UniSportin palveluehdot. Varausaika alkaa www-sivuilla klo 8.00 ja asiakaspalvelupisteissä/puhelimitse liikuntatilojen avauduttua, ei kuitenkaan ennen klo 8.00.

Asiakkaan päiväkohtaiseen varausoikeuteen sisältyy yksi ryhmäliikuntatunti (varausoikeus vain kausikorttilaisilla), kaksi sali- tai kenttävarausta ja kaksi yksilöpalvelua (hieronta, harjoitusohjelma, kuntotesti). Muissa palveluissa ei ole päiväkohtaista varausrajoitusta.

Asiakas voi osallistua varaamiensa palveluiden lisäksi rajoituksetta muihin palveluihin, jos niissä on tilaa. Ainoastaan palveluiden varausoikeutta on rajoitettu.