Tervetuloa uudet opiskelijat!

Heippa ja tervetuloa meidän kaikkien muiden opiskelijoiden puolesta opiskelemaan geotieteitä Helsingin yliopistoon!

Fuksisyksy lähestyy kovaa tahtia ja hieman saattaa jo jännittää opintojen aloittaminen uudessa ympäristössä. Sitä varten tuutorimme ja muut opiskelijamme ovat valmiita auttamaan teitä tutustumisessa ja ryhmäytymisessä näin opintojenne ensiaskeleissa. Asiat selkeytyvät varmasti jo ensimmäisten viikkojen aikana rutkasti, mutta jo tässä vaiheessa voitte tutustua tällä sivulla tarjottavaan infoon. Erityisesti kannattaa lukasta kohdasta Etusivulle -> Fukseille ilmestyvät sivut. :)

Vaikuttaa siltä että syksy toteutuu hybridimuodossa, eli lähi- ja etätoteutuksena. Opiskelijatapahtumia ja muuta yhdessä tekemistä on luvassa! Näistä muutamien ajankohtiin voi tutustua etusivun Tulevat tapahtumat-listasta.

Jos tulee kysyttäviä, kannattaa rohkeasti olla yhteydessä tuutoreihimme ja virkailijoihimme. :)

Hauskaa ja antoisaa opintojen aloittamista!

-Lauri