Tapahtumat 2022 syyskaudella

GEOLOGINEN KAUPUNKIKARTOITUS

Haluatko päästä näyttämään opiskelijatovereidesi kanssa, että teidän yliopistomme geologit ovat parempia kartoittamaan kaupunkia kuin toisen yliopiston? Tai haluatko vain päästä pitämään hauskaa muiden geologikumppaneiden kanssa? Ei hätää, meillä on tähän ratkaisu nimittäin Geologinen kaupunkikartoitus, tunnetummin ”KaKa”, tulee jälleen. Tänä syksynä KaKa rantautuu Helsinkiin ja kerää kaikki Suomen geologian alan opiskelijat yhteen. Viikonlopun mittainen tapahtuma järjestetään lokakuun lopussa Solvallan urheiluopistolla Espoossa.

GEOMYYJÄISET

20.9. klo 12 alkaen

Physicum, Kumpulan kampus

LIMEKSEN APPRO 5.10.

Vasarala on 30 järjestölippua Limeken approon. Lipunmyynnistä tiedotetaan erikseen.

GTK-yritysvierailu

Järjestämme ti 27.9. klo 15-18 Geologian tutkimuskeskuksen kanssa geologian alan opiskelijoille yritysvierailutilaisuuden.  Ohjelmassa mm. GTK:n esittely, harjoittelijoiden kokemuksia tältä kesältä, sekä tutustuminen toimistotiloihin ja geonäyttelyyn tai laboratorioon.

ILMOITTAUTUMISLINKIN LÖYDÄT SÄHKÖPOSTISTASI

VASARAN HALLITUKSEN KOKOUS – SYYSKUU

Maanantaina 14.9.2022 klo 17:00

Approsali, Physicum, Kumpulan kampus

Vasaran vappu 2022

Floran päivä

Vasara osallistuu Floran päivään – tule mukaan auttamaan!

Tarvitsemme noin 7 henkilöä auttamaan ulkoalueiden opastuksessa ja ilmoittautumisessa Floran päivään perjantaina 13.5. Pääsetkö just sä avuksi tekemään Floran päivästä entistäkin paremman? Tuu mukaan ja ilmoittaudu huippu jengiin nykäisemällä hallituksen jäseniä hihasta!

Vasara saa nakkeilusta 200€ järjestön toiminnan tueksi, mikäli tarvittavat 7 henkeä löytyy tapahtuman toteuttamiseen.

Suursitsit – Vasaran liput

Vasaralla on 48 paikkalippua myynnissä Suursitseille 28.5! Nappaa omasi ja nähdään pöydässä!

Hinta 10,50€ (sis. paikan ja haalarimerkin)

Lisätietoa tapahtuman Facebook sivuilta

LIPUT TÄSTÄ

Geologinen kaupunkikartoitus vietettiin tänä keväänä Turussa! Fiilikset mitä parhaimmat pitkän tauon jälkeen ja uusia tuttavuuksia tavattu! Hienoa jatkaa perinnettä jälleen.

Vasara kävi Pikkulaskiaisessa Turussa! Vauhdikas mäkitapahtuma mahtavassa seurassa ja kylttyyrstä saatiin nauttia samalla!

Vasaran 85-vuotisjuhlien ilmoittautuminen on nyt käynnissä!

Vasara järjestää viiden vuoden välein tavallista suuremmat vuosijuhlat, jolloin kokoonnumme niin nykyiset kuin entiset Vasaralaiset yhdessä juhlistamaan kerhon toiminnan jatkumoa! Mikäli opiskelet juuri tällä hetkellä, et todennäköisesti tule opintourasi aikana toisia vastaavia Vasaran juhlia näkemään, joten nyt kipin kapin ilmoittautumaan! Tämä on ainutkertainen tilaisuus opiskeluaikanasi.

Ilmoittaudu mukaan täältä