Syksyn ensimmäinen työpaja käynnistyi keskustelun merkeissä

Netti & sosiaalinen media viestinnän ja liiketoiminnan edstäjinä -verkosto käynnistyi ensimmäisen syksyn yritysryppään tapaamisella ja Some 1:n työpajalla. Työpajassa käsiteltiin sosiaalisen median käytetyimpiä välineitä ja syitä, miksi yritysten tulisi olla aktiivisesti mukana sosiaalisessa mediassa.

Taloustutkimuksen Verkon sisällöt -tutkimuksen (2012) mukaan monet pitävät yritysten verkkoviestintää tylsänä ja kaipaisivat yrityksiltä aktiivisempaa läsnäoloa sosiaalisessa mediassa, kuten Facebookissa. Lue lisää Kauppalehden verkkoartikkelista. Työpajaan osallistuneet yritykset kävivät aktiivista keskustelua aiheesta.

Tuleviin työpajoihin mahtuu vielä mukaan! Seuraavana vuorossa Markkinointi ja mainonta sosiaalisessa mediassa, puhujana Heini Vesander, ja heti perään Kampanjamarkkinointi sosiaalisessa mediassa Arto Sivosen alustuksella. Työpajat pidetään Lahdessa 12.9.2012.  Ilmoita yrityksesi mukaan: hanna.paivarinta@helsinki.fi.

This entry was posted in Uutiset. Bookmark the permalink.