Tervetuloa maksuttomalle viestinnän klinikalle 28.5. vain Lahdessa!

Pohditko työssäsi, miten sosiaalinen media voisi lisätä yrityksesi näkyvyyttä ja parantaa liiketoiminnan kannattavuutta? Entä ovatko yrityksesi maineasiat kunnossa?

Näihin ja moniin muihin viestintään liittyviin kysymyksiin vastaavat Helsingin yliopiston viestinnän professorit Leif Åberg ja Pekka Aula liikkuvalla viestintäklinikalla. Professorit kiertävät Kaisla-autolla Lahden alueella ja auttavat erilaisissa viestinnän kysymyksissä.

Tämä on ainutlaatuinen tilaisuus Lahden alueen yrityksille saada näkemyksiä viestintäänsä alan arvostetuilta asiantuntijoilta, ja vielä maksutta. Ilmoita siis itsesi ja yrityksesi viestinnän klinikalle, joko Askon alueen päivystykseen klo 10.00–12.00 tai Niemenkadulle 73 klo 13.00–14.30. Jokainen ilmoittautunut yritys voi saada itselleen 20 minuutin pituisen klinikka-ajan. Nopeimmat ehtivät ensin!

Mitä? Liikkuva viestinnän tohtoriklinikka vastaa kysymyksiisi yritysviestintään liittyen.
Missä? Askonkatu 9 klo 10.00–12.00 tai Niemenkatu 73 klo 13.00–14.30 (uuden pääsisäänkäynnin edessä olevalla kääntöpaikalla).
Milloin? Tiistaina 28.5.2013.

Ilmoittautumiset ja lisätiedot: hanna.paivarinta@helsinki.fi, puh: 050 318 5316, tai minna-maija.salomaa@helsinki.fi, puh: 050 388 0684.

Liikkuva viestinnän klinikka on osa Helsingin yliopiston koulutus- ja kehittämiskeskus Palmenian Verkkoviestinnän professuurihanketta.

This entry was posted in Uutiset. Bookmark the permalink.