Menestys-seminaari Lahdessa 28.11. klo 13–16.30, vapaa pääsy

Tervetuloa Menestys-seminaariin 28.11.2013 klo 13–16.30, Kirkkokatu 16 Lahti. Tilaisuus on samalla Verkkoviestinnän professuuri hankkeen 10-vuotisjuhlaseminaari.

Tilaisuudessa keskustellaan, millaisia eväitä ja ominaisuuksia yritykset tarvitsevat menestyäkseen, valotetaan paikallisuuden voimaa ja keskustellaan aktiivisesti. Seminaarissa keskitytään alueen hyvinvoinnin edistämiseen ja lisätään yrittäjien ja päättäjien tietoisuutta siitä, miten alueelta ponnistetaan maailman markkinoille.

Ohjelma ja aikataulu:

12.45–13.00 Ilmoittautuminen

13.00–13.15 Seminaarin avaus, seminaarin puheenjohtaja Heikki Hakala, Etelä-Suomen  Sanomien päätoimittaja

13.15–13.45  Menestyksen eväitä, Pekka Ilmivalta, Pelicansin puheenjohtaja, Veikkauksen tuleva viestintäjohtaja

13.45–14.15  Arvot – viestintä – maine, Leena Majamäki,
viestintäjohtaja, Fazer-konserni

14.15-15.30 Kahvitauko ja keskustelua viestinnän polttavista kysymyksistä teemapöydissä. Teemat: Ketterä viestintä; Maineasiat; Median merkitys ja lähestyminen.

15.30–16.00 Ketterä viestintä – pk-yrityksen salainen ase? Leif Åberg, organisaatioviestinnän professori, Helsingin yliopisto, sosiaalitieteiden laitos.

16.00–16.30 Yrityksen eväät tulevaisuuteen: Minkälainen bisnes on huomisen menestys, Pekka Aula, viestinnän professori, Helsingin yliopisto sosiaalitieteiden laitos.

16.30 Tilaisuuden päätös

Seminaarissa yleisöllä on mahdollisuus osallistua kahvitauon yhteydessä teemapöytiin, joissa keskustellaan viestinnän polttavista kysymyksistä yhdessä professorin tai puheenjohtajan kanssa. Teemat: ketterä viestintä, maine ja media.

Ilmoittautuminen tältä lomakkeelta.

Tervetuloa ainutlaatuiseen seminaariimme,
terveisin Verkkoviestinnän professuurihankkeen väki.

This entry was posted in Uutiset. Bookmark the permalink.