Tervetuloa viestinnän aamukahveille pe 20.9. klo 9–11

Syksyn ensimmäisen viestinnän aamukahvitilaisuuden aiheena on: Kriisiviestinnän tuloskortti kriisiin varautumisen ja kriisin johtamisen tueksi. Aiheesta alustaa Viestintäpäällikkö Maarit Rissanen.

Aiheesta lisää:
Kriisiviestinnän tuloskortti on suunniteltu kehittämään erityisesti julkisten organisaatioiden kriisiviestintää, mutta se sopii myös yksityiselle sektorille. Tuloskortin avulla voi arvioida viestintää eri sidosryhmien kannalta ennen kriisiä, sen aikana ja tilanteen jälkeen. Jos kriisiin valmistautuminen on tehty huonosti tai sitä ei ole tehty ollenkaan, kriisiviestintäkään ei voi onnistua.

Mitä? Helsingin yliopiston Koulutus- ja kehittämiskeskus Palmenia järjestää viestinnän aamukahvit perjantaina 20.9. kello 9-11.
Missä? Kirkkokatu 16, Lahti
Ilmoittautumiset: pia.vehnamaki(at)helsinki.fi

This entry was posted in Uutiset. Bookmark the permalink.