Oikoksen ja Voluntaksen ystävänpäiväsitsit

1510946_10152151157814589_788656889_n

Nyt sinulla on mahdollisuus kiittää ystävääsi ottamalla hänet mukaan vuoden ystävällisimpiin Ystävänpäiväsitseihin!
Tänä vuonna Oikos ja Voluntas yhdistävät voimansa ja järjestävät Ystävänpäiväsitsit Alina-salissa keskiviikkona 12.2. klo 18:00. Ja mikä parasta, sinne saa siis kutsua myös ystävän oman ainejärjestönsä ulkopuolelta! Sen lisäksi, että saat viettää tämän ihanan illan ystäväsi kanssa voit myös tutustuttaa hänet meidän sitsimeininkiin ja hurmaaviin oikos/voluntas-tovereihin. Näillä sitseillä et voi olla ystävystymättä uusien ihmisten kanssa ja ties ketä Amor ampuu rakkauden nuolillaan ;)!

Pukukoodina on cocktailpuku ja toivottavaa olisi, että sinulla ja ystävälläsi olisi pukeutumisessanne jotain teitä yhdistävää. Sitseiltä on myös helppo jatkaa Metsäylioppilaiden järjestämiin ystävänpäiväbileisiin Maxinessa (http://www.metsaylioppilaat.fi/tapahtumat/ystavanpaivabileet/). Oletamme, että bileisiin tulee etukäteen lunastettavat sisäänpääsyliput, joten pitäkää silmät ja korvat auki ja ostakaa oma lippunne ajoissa.

Tapahtuman hinta on 12 euroa. Alkoholiton versio kustantaa 10 euroa. Maksuohjeet tulevat myöhemmin. Huom: ilmoittautuminen on jo päättynyt! Tervetuloa kevään ystävällisimpiin bileisiin!

Terveisin Oikoksen ja Voluntaksen biletiimi

Mitä: Ystävänpäiväsitsit
Milloin: 12.2.2012 klo 18:00
Missä: Alina-sali (Uusi ylioppilastalo, Mannerheimintie 5 A, 3. krs)