Pääkaupunkiseudun sosiaalityön käytäntötutkimuksen päivä – Haasteena ylisukupolvisen syrjäytymisen katkaisu!

Aika: 6.10.2014 klo 9-15
Paikka: Helsingin yliopiston Porthania, Suomen laki -sali (PIV), Yliopistonkatu 3, 1. kerros

Mistä on kysymys?

Pääkaupunkiseudun sosiaalityön käytäntötutkimuksen päivä on vuosittain toistuva, käytäntötutkimuksia esittelevä ja tutkimusideoita koordinoiva tilaisuus. Päivä on osa Pääkaupunkiseudun Praksiksen toimintaa. Pääkaupunkiseudulla tehdään joka vuosi erilaisia sosiaalityön käytäntöön liittyviä tutkimuksia, selvityksiä ja uusia avauksia. Päivän tavoitteena on tarjota tietoa palvelujen kehittämiseksi, verkostoitua ja synnyttää synergiaa eri toimijoiden välille.

Ohjelmassa on mm. sosiaalityön käytäntötutkimusten esittelyä ja tietoa lukuvuoden 2014–2015 käytäntötutkimusopintojaksosta. Työyksiköt voivat myös tarjota käytäntötutkimusaiheita opiskelijoille.

Lisätietoja: Aino Kääriäinen aino.kaariainen(at)helsinki.fi