Helsingin normaalilyseon Oppiva yhteisö -tapahtumassa opetusharjoittelijat olivat järjestäneet mitä erilaisimpia työpajoja peruskoululaisten ja lukiolaisten iloksi. Työpajoja oli kaikenlaisia aina stailauksesta teatteriin ja katutaiteesta korusuunnitteluun. Viimeisimpiä tunnelmia työpajoista:

hengailupaikkaKUva

Koulun käytävillä ei ketään

Kmarket tutkimus

Digipajalaiset tekivät gallupin kauppojen paremmuudesta. Kuvassa ei ole kisan voittaja

Katutaidetta á la Streetart-työpajalaiset

Kaikki eivät olleet päivästä aivan yhtä innoissaan:

”Tää on just tämmönen tää päivä. Hoetaan semmosia sanoja kuin innovaatio ja spontaanius, ja luullaan asioiden muuttuvan niitä sanoja hokemalla.”

-omasta pajastaan eksynyt opiskelija

Kampin kauppakeskus

Oppiva yhteisö -päivänä lähdettiin koulusta maailmalle, muun muassa Kamppiin, jossa digiryhmä kyseli ohikulkijoiden mielipidettä Donald Trumpista

Some-työpaja: Mitä et oppinut koulussa?

Some-työpaja: Mitä et oppinut koulussa? Tehtävänä oli oppia jotain uutta esimerkiksi ohikulkijoilta, kuvata kohtaus ja editoida se lopuksi luokassa.

Oppiva yhteisö -päivän kuvista ja teksteistä vastaavat koulun Veikko-lehden toimittajat ja lehtityöpajan osallistujat.

6 thoughts on “Norssi tutustuu designiin, katutaiteeseen ja teatteriin

1. seo company India - seohawk

Great goods from you, man. I’ve remember your stuff previous to and you’re just extremely great.

I actually like what you’ve acquired right here, certainly
    like what you’re saying and the way in which you assert it.
    You’re making it enjoyable and you continue to take care of to stay it wise.

I can not wait to learn much more from you.
    That is really a terrific web site.

my homepage … seo company India – seohawk

2. homepage

Hi there everybody, here every person is sharing such familiarity,
    so it’s nice to read this web site, and I used to
    pay a quick visit this web site daily.

Here is my webpage … homepage

3. homepage

Hey there, I think your website might be having browser compatibility issues.
    When I look at your website in Firefox, it looks fine but when opening in Internet Explorer,
    it has some overlapping. I just wanted to give you a quick heads up!
    Other then that, superb blog!

Here is my homepage :: homepage