KOULUVIERAILUT VAUHDISSA JA TUTKIMUSRAHOITUS

KOULUVIERAILUT VAUHDISSA

Kiitos hyvistä kouluvierailuista ja lämpimästä vastaanotosta! On ollut mukavaa nähdä, että tieto- ja viestintätekniikan opetuskäytön ja mediakasvatuksen kehittämiseen asiat ovat monessa kunnassa ja koulussa hyvällä tolalla.

Runsaasti kehittämistarpeita ja hommia meillä kaikilla näinä taloudellisesti haasteellisina aikoina rahahanojen sulkeuduttua edelleen kuitenkin riittää.

TUTKIMUSRAHOITUS

Tekes-hakemus hankkeen tutkimuksen ja seurannan rahoittamiseksi lähetettiin helmikuun lopussa. Kiitos kaunis kaikille osallistuneille avusta, tutkimuskysymysten ehdottamisesta ja yrityskumppaneiden rekrytoinnista. Nyt odottelemme, että Tekes olisi meille suosiollinen. Rahoituspäätös valmistuu toukokuussa 2009, jolloin pääsemme hommiin. Varsinainen aineistonkeruuvaihe koulujen projekteista käynnistyy elo-syyskuussa.

– konsortio on kansallisesti merkittävä, mukana on huikeat 14 tutkimusyksikköä, 28 yritystä
– tutkijat ottavat teihin yhteyttä, kun rahoitus valmistuu, yhteisen suunnittelun merkeissä, aineistonkeruuvaihe käynnistyy syyslukukaudella 2009.