TVT koulun arjessa -hankkeen työpaja ja Tekes -hankkeen käynnistysseminaari 22.-23.9.2009

TVT koulun arjessa työpaja- ja Tekes-hankkeen käynnistysseminaari järjestetään 22.-23.9.2009 Kulttuurikeskus kokoushotelli Sofiassa, Helsingin Vuosaaressa, Kallvikintie 1 .

Seminaarin avaa Opetushallituksen pääjohtaja Timo Lankinen.

Seminaarissa esitellään ja työstetään yhteistyössä eri sidosryhmien kanssa TVT koulun arjessa -hankkeen aikana kehiteltyjä toimintamalleja. Toimintamallit liittyvät infrastruktuuriin, oppimisympäristöihin ja pedagogisiin malleihin, mediataitoon, oppimateriaaleihin, koulun toimintakulttuuriin ja yritys-kouluyhteistyöhön. Lisäksi tutkimushankkeen johtaja ja tutkijat esittäytyvät yrityksille ja kouluille. Koulujen hankkeisiin liittyviä tutkimussuunnitelmia konkretisoidaan yhdessä. Seminaariohjelma .