Matskut on avattu

Matskut on yliopiston uusi verkkopalvelu oppimateriaalien keskitettyyn jakeluun. Palvelu soveltuu sekä lähi- että verkko-opetuksen avuksi.

Matskuihin voi tallentaa oppimateriaalina toimivia tiedostoja ilman kokorajoitteita. Linkin materiaaleihin voi välittää esim. sähköpostissa tai linkittämällä muista verkkosivuilta tai oppimisympäristöistä. Materiaaleja voi myös selata ja hakea suoraan palvelusta.

Matskut avataan aluksi englanninkielisenä Beta-versiona. Käyttäjien palaute palvelun toiminnasta on tervetullutta ja sitä hyödynnetään seuraavien versioiden kehittämisessä. Lue lisää palvelun nykyisistä ja tulevista ominaisuuksista.

Palvelun ovat kehittäneet yhteistyössä opetusteknologiakeskus ja Helsingin yliopiston kirjasto.

This post is also available in: englanti