Mikä on parasta maataloustieteiden laitoksella opiskelussa?

Maataloustieteiden laitoksella toteutettiin tammikuussa 2013 laaja opiskelukysely, jolla pyrittiin selvittämään, millaisin perustein maataloustieteiden laitokselle tullaan opiskelemaan sekä millaisin keinoin opiskelujen sujuvuutta ja maataloustieteiden laitoksen markkinointia voitaisiin parantaa.

Kyselyyn vastasi 161 opiskelijaa, ja tässä seuraa hieman esimakua vastauksista. Yksi kysymyksistä oli ‘Mikä on parasta maataloustieteiden laitoksella opiskelussa?’. Tiivistimme vastaukset alla näkyvään kuvaan. Oletko vastauksista samaa mieltä?

Kuva on tehty ilmaisella Wordle-ohjelmalla (www.wordle.com), joka tekee määrittelee sanojen koon sen perusteella, kuinka usein ne esiintyvät aineistossa.

Kyselyn vastauksissa riittää vielä paljon analysoitavaa. Tämä työ on nyt käynnissä, ja tiedotamme sen etenemisestä vielä kevään aikana. Sekä opiskelijoille että henkilökunnalle järjestetään mahdollisuus tulla kuulemaan kyselyn tulokset.  Loppuraportti tulee julkisesti luettavaksi laitoksen sivuille.

Kiitos kaikille vastanneille!