Etäopiskelu

Kurssi on mahdollista suorittaa myös etäopiskeluna. Tällöin opiskelija tekee samat itsenäiset tehtävät kuin muutkin kurssilaiset mutta korvaa luento-osuuden kirjatentillä. Ohjeet etäopiskeluun löytyvät sivun alalaidassa olevasta linkistä. Etäopiskelijat voivat tenttiä kurssin luentotenttien yhteydessä. Tenttiajat löytyvät kohdasta Kurssiajat ja ilmoittautuminen. Etäopiskelijoille on kuitenkin oma kokeensa, joka poikkeaa luento-opetukseen osallistuneiden opiskelijoiden tentistä. Koe haetaan erikseen nimellä tenttisalin valvojalta.

Luentokurssin kokeeseen ei voi osallistua, jos ei ole osallistunut luento-opetukseen. Katso myös kohtaa Kurssisisällöt ja suoritustapa.

Muista ilmoittautua etätenttiin viim. 3 päivää aikaisemmin sähköpostitse osoitteeseen hanna.kumpulainen[at]helsinki.fi.