Research publications

My latest research outputs below

Hakala, Salli & Heikkilä, Tuomas & Tikka, Minttu (forthcoming): Kriisijohtaminen ja -viestintä STUKissa koronapandemian alkuvaiheen aikana [Radiation and Nuclear Safety Authority’s Crisis Management and Communication in the early phases of COVID-19-epidemic] . Comissioned study.

Heikkilä, Tuomas (2020): #turkuattack – Moraaliset tunteet Turun puukotusiskun Twitter-keskustelussa [Moral emotions on Twitter after Turku Stabbing Attack]. Master’s Thesis, University of Helsinki.

Kantola , Anu & Wass , Hanna & Lahtinen, Hannu & Peltoniemi, Johanna & Heikkilä, Tuomas (2019): Vaalinavigaattori: Katso mistä löytyy eniten käyttämättömiä ääniä [Elections GPS]. Policy Brief. BIBU project – Tackling Biases and Bubbles in Participation, University of Helsinki.

Working experience

Visit my LinkedIn profile to learn more.

Graphic design

I have collected my work in graphic design over the years in a porfolio at tuomasheikkila.org