Syksyn aamuklubit

Heinäkuu ei ole vielä lämmöllä hellinyt, joten täällä töissäkään ei ole sen hassumpaa… Ensi syksyn toiminnan suunnitteluakin olen Annin jäljissä jatkanut ja tänään on varmistunut marraskuun Aamuklubin ajankohta eli 14.11. klo 9.00 kokoonnumme Avoimen yliopiston tiloissa Kauppakeskus Kluuvissa. Emäntänä toimii Vänskän Minna ja alustavasti on sovittu aiheeksi avoimen yliopiston omat järjestelmät ja opetusratkaisut koko maan kattavilla kursseilla.

Syksyn muut aamuklubit ovat vielä sopimista vaille. Syyskuussa kokoonnumme mahdollisesti Käyttäytymistieteellisessä tiedekunnassa. Lokakuun ja joulukuun tapaamisiin olisi tarjolla Kielikeskus, Humanistinen tiedekunta sekä Kumpula. Nämä tahot voisivat olla yhteydessä minuun niin lyödään päivät lukkoon.

Nyt kuitenkin lomailkaa rauhaisin mielin ja nauttikaa kesästä!