Podcast-koulutusta tukiverkostolle toukokuun lopulla

Päivitys: Koulutuksen ajaksi on varmistunut keskiviikko 27.5. klo 13-16.

Hartaasti toivottu podcast-pikakurssitus tukiverkostolaisille on nyt viimein tulossa.

Koulutuksessa katsotaan lähinnä käytännön perusasiat, eli ääniteidoston tuottaminen, käsittely, julkaisu sekä podcastien tilaaminen syötteen kautta uutistenlukijaohjelmalla. Ja toki keskustellaan siitä podcastien pedagogisesta ulottuvuudesta.

Kaikki kiinnostuneet voitte vaikutta tarkkaan aikaan käymällä nopsasti klikkamaassa itselle sopivat ajat When is good -palveluun tehtyyn kyselyyn.

Ennakkotehtävänä voisitte miettiä ja laittaa tuonne kommentteihin mistä haluasitte tehdä podcasteja tai miten juuri teidän laitoksellanne tai tiedekunnassanne haluttaisiin niitä hyödyntää – tai jo hyödynnetään.

One thought on “Podcast-koulutusta tukiverkostolle toukokuun lopulla

1. Podcastien käyttöä suunnitellaan syksystä pakolliseksi tulevan lähijohtajakoulutuksen osaksi. Tekisimme oman alamme eli työterveyshuollon johtamista koskevan oman kurssin, jonka yhtenä tehtävänä opislkelijoilla olisi käydä haastattelemassa työterveyshuollossa eri tasoilla toimivia johtajia kolmikanna mukaisesti: työnantaja, työntekijä ja työterveyshuolto.

Ehkä alamme linkittä joitakin kansainvälisiä lääketieteen alan podcasteja sivuillemme, sikäli kun sellaisia ylipäätään löytyy?

t. Susanna

Comments are closed.