Tukiverkoston syksy 2009

Eilisessä ideariihessä juttelimme aluksi jonkin verran käytännön asioita, jotka tiedoksi ja muistin virkistämiseksi myös tässä:

• Koulutus 2.9. klo 9-14: ACP kokousorganisaattori, Moodlen roolien muokkaus, mahd. myös Nelli-asiaa Moodleen liittyen (koulutuksen ajankohtaa toivottiin siirrettäväksi elokuun viimeiselle viikolle; tämä vielä kesken)
  • Aamuklubien alustavat sisällöt: Kansanterveystieteen laitos (syyskuu), yhteistapaaminen “jonkun” kanssa (lokakuu), kielikeskus (marraskuu)
  • Aamuklubivierailuksi ehdotettiin myös Aalto-tutustumista.
  • Pikkujoulutapaaminen ja vuoden 2010 suunnittelu Tähtitieteen laitoksella ja museolla (joulukuu)
  • Vuoden 2009 yhteisretki Verkkoja kokemaan Turkuun 8.-9.10.
  • Jos tukiverkostolle tulee oma verkkopeda-kurssi, se tulee 1. periodiin. Toteutuminen vielä auki.
  • Tukiverkoston oma Ypeda I sai kiinnostusta ja sellaista aletaan kesän jälkeen suunnitella vuodelle 2010.
  • WordPressissä on nyt käytettävissä spamminesto-plugari, jonka voi itse omassakin blogissaan laittaa päälle. On käytössä myös tässä blogissa. Jereltä tarvittaessa lisätietoa.
  • Virtuaalikorkeakoulupäiville 18.-19.11. Dipoliin olisi ajatusta kirjoittaa tukiverkostosta.