Huhtikuun aamuklubi: ACP:llä Kuopioon

Huhtikuun aamuklubi tapaa pe 16.4. klo 9-10.30 poikkeuksellisesti ACP:ssä, jolla matkustamme pohjoiseen.

Aamuklubissa on mukana Itä-Suomen yliopiston oppimiskeskuksen väkeä kertomassa opparin palveluista ja toiminnasta kolmella kampuksella. He odottavat (ki)innostuneina vilkasta keskustelua ja kokemusten vaihtoa.

Keskustelemme ja jaamme kokemuksia muun muassa seuraavista aiheista:

• UEFin oppimiskeskuksen palvelujen esittely pähkinänkuoressa: koulutuspalvelut, opetuksen ja opiskelun tukipalvelut, opetuksen ja opiskelun teknologiapalvelut
  • Tieto- ja viestintätekniikan (TVT) käytön koulutusten ja tukipalvelujen synergiaa Itä-Suomen yliopistossa (koulutus- ja tukipalvelumallin esittely)
  • Miten TVT-koulutuksia ja -tukipalveluja tarjotaan yhdenvertaisesti kaikilla kampuksilla?
  • Miten hyvät käytännöt jaetaan tasapuolisesti kaikkien käyttöön (sekä tukipalveluyksikön sisällä että asiakkaille)?
  • Toimivia ratkaisuja ja ideoita henkilökunnan ja opiskelijoiden työskentelyn (lähi ja etä) näkökulmasta
  • Ja paljon muuta kiinnostavaa keskustelua

Ohjeita ACP:n käyttöön ja tekniikkaan löytyy ACP-tukisivuston Pikaoppaista. Varaudu osallistumaan kuvan ja äänen kera. Tapaamispaikan osoite on https://connectpro.helsinki.fi/ok_tukiverkosto/. Kirjaudu pääkäyttötunnuksellasi, opparin väki vierailijoina.

Ilmoittaudu elomakkeella, ja kurkkaa, keitä on tulossa.

Tervetuloa jakamaan hyviä käytäntöjä kahdessa yliopistossa ja seitsemällä kampuksella!

t. Taina ja muu opparin väki sekä Anni

One thought on “Huhtikuun aamuklubi: ACP:llä Kuopioon

1. UEFin kysymyksiä takas meille:
    – Milloin ja miksi (= mihin tarpeeseen) verkko-opetuksen tukiverkosto perustettiin?
    – Miten tukihenkilöt valittiin tai valitaan? Mitä osaamista heiltä edellytetään? Miten he kehittävät osaamistaan?
    – Miten tiedotus on järjestetty opetusteknologiakeskuksesta tukiverkostolle ja päinvastoin?
    – Miten aktiivisesti tukiverkoston jäsenet osallistuvat toimintaan? Mitä erityispiirteitä tukiverkoston jäsenten aktiivisuuteen liittyy?
    – Ovatko kaikki tukihenkilöt laitoksilla ja yksiköissä, vai onko neljällä kampuksella lisäksi ”kampusyhteishenkilö”?

Comments are closed.