Bokning av strötider (badminton, squash, spelgäng m.m.)

• Bokningstiden börjar kl. 8.00 sju (7) dagar före speltiden.
  • Bokningar och avbokningar ska göras på UniSports webbplats, i motionscentrets reception eller per telefon senast 1h före speltiden börjar.
  • Du kan fråga efter lediga tider i motionscentrets reception och per telefon även efter att anmälningstiden för internetbokning gått ut.
  • För oanvända/icke avbokade/oregistrerade bokningar debiteras en avgift enligt den kundgrupp du tillhör. Ditt kundkonto spärras så att du inte kan boka och använda nya tjänster förrän du har betalat avgiften för den oanvända tjänsten i motionscentrets reception.
  • Strötider debiteras till det pris som gäller för Helsingfors universitet och Aalto-universitetet endast om alla deltagare tillhör ovan nämnda grupper.
  • Om speltiderna används av deltagare som inte tillhör ovan nämnda grupper, har UniSport rätt att fakturera enligt kundgruppen Övriga.
  • De enda undantagen utgörs av squash och badminton, där strötider kan bokas tillsammans med en spelkamrat som tillhör en annan kundgrupp.