Osallistu kahteen koulutukseen, saat enemmän hyötyä edullisemmin

SOMEPRO -täydennyskoulutus 10 op + Verkkoviestinnän työpajat

Yritys/organisatiollasi on nyt erinomainen tilaisuus kehittää kokonaisvaltaisesti some-osaamistaan:

• Somepro-koulutuksessa yksi tai useampia henkilö perehtyy sosiaalisen median hyödyntämiseen perusteellisesti organisaation viestintästrategian ja liiketoiminnan kannalta.
  • Samaan aikaan isompi joukko työyhteisöstä osallistuu verkkoviestinnän professuurihankkeen lyhyisiin työpajoihin, joissa kehitetään yritys/organisaation toimintaa sosiaalisessa mediassa kiinnostavaksi ja kannattavaksi.

Hinta:
Esim. keskisuuren yrityksen osallistuminen professuurihankkeeseen (1500€ +alv) + yksi osallistuja Someprohon = yhteensä 4200€ (norm. 4700€).

Ajankohta:

• Somepro-koulutus: 12.3.-11.9.2013, Lahti
  • Alkuvuoden työpaja-aikataulu. Työpajoja järjestetään myös yritys/organisaatioiden toiveiden mukaisina ajankohtina Lahdessa.

Hintaan sisältyy osallistuminen keväällä järjestettävään sosiaalisen median seminaariin  (10 henkilöä/yritys).

Lisätietoja:

• kehittämispäällikkö Minna-Maija Salomaalta, minna-maija.salomaa(at)helsinki.fi, p. 050 388 0684
  • suunnittelija Sari Niemi, sari.niemi@helsinki.fi, p. 050 318 5338
  • Lisätiedot: www.palmenia.helsinki.fi/koulutus/

Professuurihanke on EAKR-osarahoitteinen hanke ja siihen voi osallistua Päijät-Hämeen alueen yritykset ja julkisorganisaatiot.

This entry was posted in Uutiset. Bookmark the permalink.