Oppimisessa on taikaa!

KOULU-karnevaali on maksuton, kaikille avoin vertaisoppimisen pop-up-tapahtuma, joka copy-koulu_main_imglevittää lauantaina 24.8. oppitunteja ympäri kaupunkeja ja maaseutua, ehkä jopa
maailmaa!
Nyt leikitään KOULUA! Mitä sinä haluaisit oppia?
KOULU on toisilta oppimisen ja jokamiestaitojen juhlaa. Kaikki saavat oppia ja opettaa hyvään elämään kuuluvia taitoja. Oppituntien aiheet riippuvat opettajien kiinnostuksesta. Tarjolla on esimerkiksi didgeridoon soittoa, historiikin kirjoittamista ja pyöränkorjausta.
Oppitunnin voi pitää missä tahansa: kirjastossa, metsässä, taidegalleriassa tai vaikka uimarannalla eri puolilla maailmaa. Oppitunnit ovat maksuttomia ja kaikille avoimia. Ne päivittyvät karttaan, joka löytyy tapahtuman verkkosivuilta kouluschool.wordpress.com/oppimaan
Varsinainen opetuspäivä on lauantai 24.8. Sitä ennen järjestetään kiinnostuneille OPEPAJOJA, joissa vapaaehtoisille opettajille tarjotaan pikakoulutusta oppitunnin järjestämiseen. Sunnuntaina 25.8. järjestetään päättäjäisjuhlat opettajille. Silloin olemme monta kokemusta rikkaampia.
TERVETULOA KOULUUN! www. kouluschool.org

2013 TAPAHTUMAT
ke 7.8. klo 14-16 tai klo 18-20
OPEPAJAT (kahden tunnin koulutus, valitse päivä), Helsinki Think Company
to 15.8. klo 14-16 tai klo 18-20
OPEPAJAT (kahden tunnin koulutus, valitse päivä); Helsinki Think Company
pe 23.8.2013 klo 17-19
Viime hetken sparraus opettajille:lähtölaukaus karnevaalille
la 24.8.2013
Koulu-päätapahtuma: oppitunteja eri puolella Suomea
su 25.8.2013 Päätösjuhla Helsingissä – Kokemuksia, jakamista!