Think&Do Club starttaa!

Tule mukaan Think&Do Club:iin! Vuorikadun klubi-illoissa kohtaavat globaalit haasteet ja niiden ratkaisijat. Kiinnostaako sinua muuttuva ympäristö, puhdas vesi, ajatteleva ja oppiva ihminen, globalisaatio ja yhteiskunnan muutos, hyvinvointi ja turvallisuus? Näitä ja muita monimutkaisia haasteita ei voida ratkaista vain tutkimusta ja opetusta parantamalla tai perinteisen politiikan keinoin. Tarvitaan myös uusia osaajia ja yrityksiä, jotka osaavat orientoitua viheliäisimpien ongelmien ratkaisemiseen.

26.9. klo 17.00. Pop Science Cafe:n stagella kohtaavat tutkimus ja konkretia. Luvassa päräyttäviä esityksiä opinnäytetöistä. Tapahtuma facebookissa.

10.10. klo 16.00. Panel discussion: Is Africa the next frontier for sustainable business? What does corporate social responsibility mean for companies working in Africa and what is sustainable business for Africa? (The panel is a part of Think Africa Week)

24.10. klo 17.00. Kuule opiskelijoiden ratkaisuja hyvinvointiyhteiskunnan haasteisiin

31.10. klo 17.00. Funtsi ja duunaa tulevista klubi-illoista sinun näköisiäsi

21.11. klo 17.00. Global Entrepreneurship Week:in klubi-illassa rikotaan ennakkoluuloja yrittäjyydestä ja luodaan kohtaamisia yli korkeakoulurajojen.
Think&Do Club