Etsimme yrittäjähenkistä OPISKELIJAKAPTEENIA ja energisiä OPISKELIJAISÄNTIÄ/-EMÄNTIÄ

Helsinki Think Company on ydinkeskustan kohtaamispaikka uudenlaiselle yrittäjyydelle, jossa opiskelijat, tutkijat ja yrittäjyydestä kiinnostuneet voivat verkostoitua. Se on yhteisöllinen työtila, tapahtumanäyttämö ja väylä yrittäjyyden palveluihin. Think Co. on uusi alusta yliopistosta syntyvälle yrittäjyydelle ja ideoiden jalostamiselle liiketoiminnaksi. Tila on avoinna kaikille yrittäjyydestä kiinnostuneille, yrittäjähenkisille, yrittäjiksi aikoville, yrittäjille ja yrityksille.
Helsinki Think Company on osa Helsingin yliopiston ja Helsingin kaupungin pitkäjänteistä yhteistyötä alueen kilpailukyvyn ja hyvinvoinnin edistämiseksi.

Tule mukaan rakentamaan uudenlaista, luovaa yhteisöä!

Etsimme  yrittäjähenkistä OPISKELIJAKAPTEENIA kehittämään ThinkCo. toimintaa

Tarjoamme sinulle

• Mahdollisuuden kehittää yrittäjyystoimintaa Helsingin yliopistossa
  • Mentorointia, coachausta, valmennusta ja neuvoja oman osaamisesi hyödyntämiseen ja yritysideasi kehittämiseen
  • Kiinnostavaa kokemusta yrittäjyydestä sekä hyödyllisiä verkostoja ja kontakteja

Opiskelijakapteenin tehtäviä ovat mm.

• ThinkCo. toiminnan kehittäminen määriteltyjen tavoitteiden saavuttamiseksi
  • Yliopistolaisen innovaatiopotentiaalin ohjaaminen ThinkCo toiminnan piiriin
  • Yhteistyömahdollisuuksien edistäminen ja lisärahoituksen hankinta
  • Yhteisön kasvattaminen
  • Think Co. opiskelijatiimin vetovastuu

Opiskelijakapteenilta odotamme:

• yrittäjyydestä tai yrittäjyystoiminnan kehittämisestä kiinnostunut opiskelija
  • aktiivista, oma-aloitteista ja innovatiivista työskentely- ja kehittämisotetta
  • kykyä itsenäiseen työskentelyyn
  • erinomaisia vuorovaikutustaitoja
  • hyviä asiakaspalvelu- ja ryhmätyöskentelytaitoja
  • suomen ja englannin kielen taitoa
  • eduksi luetaan ainejärjestöaktiivisuus, kokemus järjestötoiminnasta ja/tai rahoitus- / sponsorisopimusten hankkimisesta, elinkeinoelämän ja julkisten yrityspalveluiden tuntemus

Opiskelijakapteenin työaika on noin 25 h viikossa ja palkka noin 1 500€/kk. Opiskelijakapteenilla on mahdollisuus vaikuttaa tiimin valintaan. Tehtävä on määräaikainen, toivomme sitoutumista ensisijaisesti vuodeksi 2014. Tehtävään perehdytys käynnistyy loppuvuoden 2013 aikana.

Etsimme myös energisiä OPISKELIJAISÄNTIÄ-/EMÄNTIÄ, jotka ohjaavat tilan aktiviteetteja

Opiskelijaisäntien/-emäntien tehtäviä ovat mm.

• Aktiivinen isännöinti ja yrittäjyysyhteisön tuki
  • Opiskelijayhteisön kasvattaminen päivittäisen toiminnan kautta
  • Tilan tapahtumien ideointi ja toteutus
  • ThinkCo tunnettuuden kasvattaminen ja tehokas viestintä
  • Ohjaaminen yrittäjyyden palveluihin

Mitä sinulta odotamme

• Olet yrittäjyydestä tai yrittäjyystoiminnan kehittämisestä kiinnostunut opiskelija
  • Aktiivista otetta, innovatiivisuutta, erinomaisia sosiaalisia taitoja
  • Työkokemus ja aktiivisuus järjestötoiminnassa katsotaan eduksi
  • Pystyt työskentelemään sujuvasti myös englanniksi, muu kielitaito on etu

Opiskelijaisäntien ja -emäntien työaika on noin 8h/hlö/vko ja palkka noin 300€/kk. Työt ajoittuvat arkisin noin klo 10-18 välille. Tehtävä on määräaikainen, toivomme sitoutumista ensisijaisesti vuodeksi 2014. Tehtävään perehdytys käynnistyy loppuvuoden 2013 aikana.

Lähetä tiivis  hakemuksesi sekä CV:si 28.10.2013 mennessä sähköpostilla osoitteeseen ira.levaaho@helsinki.fi. Vastaa hakemuksessasi seuraaviin kysymyksiin:

1. Miten kehittäisit ThinkCo toimintaa?
  2. Miten kasvattaisit ThinkCo yhteisöä?
  3. Miten rakentaisit yhteistyötä seudun yliopistojen, korkeakoulujen ja yrittäjyyden rajapintaan kuuluvien toimijoiden kanssa?
  4. Mistä hankkisit toiminnalle lisärahoitusta?

Lisätietoja tehtävistä antaa  yhteyspäällikkö Ira Leväaho, Helsingin yliopisto, 050 505 8152.