Kuinka saada kaikki irti Tietokanta-aktiviteetista (Database activity: How to get the most out of it)

Matveinen K & Kivinen B (University of Helsinki)

28.5.2024, 14:00–15:00, F3005, Workshop, In Finnish

Työpajassa pääsee ymmärtämään Tietokanta-aktiviteetin toimintaa. Tässä työpajassa pureudumme Tietokanta-aktiviteetin toimintaan, opimme tunnistamaan ja korjaamaan mahdollisia ongelmia sekä rakentamaan toimivan Tietokanta-aktiviteetin alusta alkaen. Työpaja on suunniteltu sopivaksi niin aloittelijoille kuin edistyneemmillekin käyttäjille. Tarjoamme konferenssitunnusten avulla osallistujille mahdollisuuden tutustua ja harjoitella tietokannoissa tyypillisesti esiintyvien ongelmien ratkomista ja Tietokanta-aktiviteetin hyvää käyttöä tarjoten esimerkkejä yhteisestä tietokannan rakentamisesta ja tietokannan hyödyntämisestä myös yksittäisten opiskelijoiden suoritusten seurannassa ja keräyksessä.

Posted

,