Edited Volumes

2007

Annfelt, Trine, Andersen, Britt, and Bolsø, Agnes (eds) (2007) Når heteroseksualiteten må forklare seg. Trondheim: Tapir Akademisk Forlag.

Edman, Johan, and Stenius, Kerstin (eds) (2007) On the Margins: Nordic Alcohol and Drug Treatment 1885–2007. NAD Publication No. 50. Helsinki: Nordic Council for Alcohol and Drug Research.

Lundberg, Urban (ed.) (2007) Mellan folkbildning och fondrådgivning. Nya perspektiv på pensionssystemet. Stockholm: Institutet för Framtidsstudier.

Petersen, Jørn Henrik, Petersen, Klaus, and Holm Petersen, Lis (eds) (2007) 13 værdier bag den danske velfærdsstat. Odense: Syddansk Universitetsforlag.

Rydström, Jens, and Mustola, Kati (eds) (2007) Criminally Queer: Homosexuality and Criminal Law in Scandinavia 1842–1999. Amsterdam: Aksant Academic Publishers.

Strang, Johan (ed.) (2007) Thematic Issue on Social Engineering. Ideas in History, 2 (2).

Tydén, Mattias and Andersson, Lars M. (eds) (2007) Sverige och Nazityskland. Skuldfrågor och moraldebatt, Stockholm: Dialogos förlag.