Professori Elina Suomelan juhlaseminaari 12.6.

Helsingin yliopiston italialaisen filologian professori Elina Suomela siirtyy syksyn alussa eläkkeelle. Hänen kunniakseen järjestetään italiankielinen juhlaseminaari torstaina 12.6. klo 9-12 Metsätalon salissa 12. Pyydämme kaikkia halukkaita ilmoittautumaan tapahtumaan sekä ilmoittamaan mahdolliset ruoka-aineallergiat 2.6. mennessä e-lomakkeella.

Seminaarin ohjelma ja lisätietoa tutkimusyhteisö CoCoLaCin blogista.

Elinan toivetta noudattaen mahdolliset muistamiset pyydetään osoittamaan Helsingin yliopiston italialaisen filologian ainejärjestölle Divina Compagnialle:

tilinumero FI50 1572 3000 3348 13 (BIC: NDEAFIHH) ja viite 1009 (ulkomailta RF181009)

Onnittelijat voivat lisäksi halutessaan eritellä italianopiskelijoiden hyväksi tehtävän lahjoituksen käyttötarkoituksen lisäämällä viestikenttään yhden seuraavista:

• Elina / kurssikirjat
  • Elina / apurahat
  • Elina / tapahtumat

Tervetuloa – benvenuti!

Elinan ranskalaisen ja italialaisen filologian kollegat

CoCoLaC: Contrasting and Comparing Languages and Cultures

Lisätietoja osoitteesta riikka.ala-risku@helsinki.fi