ITK-konferenssi lähestyy 21.-23.4.10, muistathan ilmoittautua!

TVT koulun arjessa ja OPTEK-hankkeet järjestävät ITK-konferenssissa työpajan ja teemaseminaarin ja tutkijat  ovat mukana tutkijatapaamisessa.

ITK 2010 tutkijatapaaminen 21.4.2010

ITK-10 tutkijatapaamisen ohjelmassa on 27 mielenkiintoista tutkimuscasea, joissa tarkastellaan tutkimuksen näkökulmasta moniulotteisesti digimaailman arkea ja unelmia koulutuskentällä. Tilaisuuden ohjelma löytyy tämän linkin takaa.

Lisäksi keynote puhujana on Beale Russell. Hän on eturivin tutkija ja tutkimuskeskuksen johtaja Birminghamista. Mielenkiintoinen tuttavuus ja hyvä mahdollinen yhteistyökumppani monelle meistä.

Tule mukaan! Tilaisuus on ilmainen.

Ilmoittautuminen tutkijatapaamiseen: ITK:n ilmoittautuminen verkossa on päättynyt. Mikäli et ehtinyt ilmoittautua verkossa, voit tehdä sen paikan päällä kesäyliopiston Info-pisteessä (hotelli Aulanko, 2 krs.).

ITK-työpaja 21.4.2010

Keskiviikkona 21.4.2010 kello 14—17 pidettävässä toiminnallisessa työpajassa (tilassa 21, tilajako) kehitetään TVT-hankkeen suositusten perusteella muodostettuja  toimintamalleja ja käytänteitä sekä edistetään ja konkretisoidaan tieto- ja viestintätekniikan opetuskäytön kansallista suunnitelmaa.

Hankekouluilta toivotaan seminaarin alkuun vuoden aikana saavutettujen tulosten napakkaa esittelyä. Kullekin koululle tai projektille on varattu noin 5 minuutin esitysaika. Jos koulultanne ei kukaan pääse mukaan ITK:iin, voitte välittää tuoreimmat kuulumiset meidän kauttamme sähköpostitse.

Workshopin löydät nimellä ”Toimintamallit ja kansalliset suunnitelmat koulun arjeksi ja eloon!”. Workshop on osallistujille ilmainen.

Workshop-tilasta löytyy esiintyjiä varten datatykki ja kannettava tietokone perustoimintoineen (mm. Office 2007, Quicktime, FlashPlayer, ääni sisään ja ulos) (Tarkemmin tilassa olevista ohjelmistoista ). Jos teillä on tekniikkaan liittyviä lisätoiveita, ottakaa mahdollisimman pian yhteyttä Annaan (anna.aarnio()helsinki.fi).

Ilmoittautuminen workshoppiin: ITK:n ilmoittautuminen verkossa on päättynyt. Mikäli et ehtinyt ilmoittautua verkossa, voit tehdä sen paikan päällä kesäyliopiston Info-pisteessä (hotelli Aulanko, 2 krs.).

Teemaseminaari 22.4.2010

Torstaina 22.4.2010 kello 14.00—15.15 (sali 22) TVT- ja Optek  -hankkeet virittävät keskustelua teemasta ”Tulevaisuuden koulun toimintamalleja – Kohti kansallista tieto- ja viestintätekniikan  opetuskäytön suunnitelmaa.” Mukana OPH:n, Optek-hankkeen ja TVT-hankkeen toimijoita.

Ilmoittautuminen ITK-konferenssiin (to 22.4 ja pe 23.4):  ITK:n ilmoittautuminen verkossa on päättynyt. Mikäli et ehtinyt ilmoittautua verkossa, voit tehdä sen paikan päällä kesäyliopiston Info-pisteessä (hotelli Aulanko, 2 krs.).

Lisätietoja ITK:n sivuilla.