Tervetuloa TVT koulun arjessa -hankkeen koulujen päätösseminaariin 25.11.2010!

Innokas-seminaari lähestyy!

TVT koulun arjessa -hankkeen koulujen päätösseminaari järjestetään Espoossa Koulumestarin koululla, torstaina 25.11.2010 klo 9:00 alkaen.

Tule kuulemaan TVT koulun arjessa -hankkeen lopputuotoksista ja toimintamalleista. Mitä jäi käteen timanttien hionnasta ja millaisia toimintamalleja voimme suositella levitettäväksi kansallisesti?

Ohjelmassa on professori Juha Hakalan ajatuksia luovuudesta ja työpajatyöskentelyä tieto- ja viestintätekniikan ja teknologiakasvatuksen merkeissä oppilaiden kanssa. Mukana on TVT koulun arjessa -hankkeen kouluja, Espoon sivistystoimen johtaja Aulis Pitkälä, rehtoreita, opettajia, yritysten edustajia, vanhempia ja oppilaita.

Innokasta iltaohjelmaa sekä jatkosuunnitelmien ja yhteistyön ideointia Lagstad Hembygsgårdissa klo 17 alkaen.

Seminaarin alustava ohjelma

Ilmoittautuminen perjantaihin 12.11. mennessä. Toimithan vauhdikkaasti, päiväohjelmaan mahtuu mukaan 150 ja iltaohjelmaan 100 ensimmäisenä ilmoittautunutta.

Lämpimästi tervetuloa mukaan!