Tervetuloa videoklippi-työpajaan to 4.11. tai to 11.11. klo 14!

Tervetuloa videoklippi-työpajaan torstaina 4.11. tai 11.11.klo 14!

Fronter tarjoaa OPTEK ja TVT koulun arjessa –hankkeiden kouluille käyttöön Creaza-työkalun videoklippien työstämiseen!

Creaza on helppo verkkopohjainen työkalu, jolla voidaan editoida kuvia ja videoita, lisätä ääntä, musiikkia ja muita tehosteita. Videot tai valokuvat voidaan kuvata esimerkiksi kännykkäkameralla ja siirtää sen jälkeen tietokoneelle, jossa niitä pääsee editoimaan suoraan selaimessa.

Creaza on toimiva työväline TVT-hankkeen kouluissa syntyneiden pedagogisten ideoiden, toimintamallien ja “hanketimanttien” työstämiseen, dokumentoimiseen ja jakamiseen.

Fronter järjestää TVT-kouluille videoklippityöpajan torstaina 4.11. ja 11.11. klo 14-16 Helsingissä, osoitteessa Urho Kekkosen katu 4-6 E. Työpajassa tutustumme Creazan perustoimintoihin. Ilmoittautumisia toivotaan sähköpostitse osoitteeseen fi(a)fronter.fi tai puhelimitse 040 710 4816.

Lämpimästi tervetuloa mukaan!

Jos et pääse tällä kertaa osallistumaan työpajaan, voit saada tunnukset Creazaan ja hyödyntää sitä videoklippien työstämisessä. Ilmoitathan kiinnostuksesi Christian Komoselle, christian.komonen(a)fronter.com

Creazan movie editor demon löydät Youtubesta.