Case Jenkki-purkka

Tässäpä yksi hieno esimerkki tarinan (ja kuvan) voimasta markkinoinnissa, case Jenkki-purkka: Lue lisää

Tietämättä tarkemmin yhteistyön taustoja täytyy sanoa, että minuun tuo tarina tepsi niin, että päätin heti kirjoittaa aiheesta tänne. Jenkin lisäksi maailmasta löytyy varmasti tuhansia muita esimerkkejä, joissa tuotteen tai asian edistämiseen on löydetty joku uusi jännä näkökulma – jotain sellaista yleisinhimillistä ja arkitodellisuutta koskettavaa, joka on kaukana perinteisestä markkinointitekstistä. Vinkatkaa jos keksitte vastaavia, niitä olisi kiva ruotia yhdessä!

Päätän samaan loppukaneettiin kuin viimeksi: eikö näillä markkinoilla luulisi olevan kysyntää tarinankerronnan ammattilaisille.

Teksti: Anu-Liisa Rönkä

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *