9.2.2012 Henkisen ja maallisen risteyksissä

Henkisen ja maallisen risteyksessä -luentotilaisuuden videointi  9.2.2012 klo 17.00–19.00

Tilaisuuden aikana voi lähettää kysymyksiä ja kommentteja myös tekstiviestinä numeroon 050 415 4892. Kysymykset esitetään tilaisuudessa mahdollisuuksien mukaan.

Suoria verkkovideolähetyksiä voi seurata myös oppimiskeskus Fellmanniassa (Kirkkokatu 27, Lahti).

Kevään 2012 luentosarjan ohjelma

2 thoughts on “9.2.2012 Henkisen ja maallisen risteyksissä

1. Henkisen ja maallisen risteyksessä liian moni ihminen meidän ajanlaskumme alussa valitsi pakanuuden eli Jumalan kieltämisen puhuessaan ja toimiessaan toistuvasti ristiriitaisesti ja liian usein jopa päinvastoin ollen anarkistisen, yhteisvastuullisen, kommunismin alku. Ei ole olemassa kaikenkattavaa anteeksiantoa. Ei ole olemassa uudestisyntymisiä ollen rikollisen toiminnan muoto valekuolemien ja päällekkäisten henkilöllisyyksien johdosta antaen myös väärän väestömäärän.

Meidän ajanlaskumme alussa eri uskonnollisten seurakuntien yhdistyessä totaalinen pahuus otti vallan miesihmisen kuvitellessa olevansa Jumala ja itseään käski Herraksi kutsuttavan omassa suuruudenhulluudessaan pahuutta palvellen ajaessaan vain ja ainoastaan omia etujaan alistaen ja orjuuttaen seurakuntalaisensa henkiseen, keholliseen ja ruumiilliseen väkivaltaan, siveettömään elämään sekä insestiin ja pedofiiliaan niiden ollessa myös vallankäytön välineitä palkiten pahuudesta ja rangaisten hyvyydestä muka rauhaa rakentaen. Politiikka on samaisten harhaoppisten aikaansaannos Valtion, Kirkon ja Tieteiden ollessa yhtä väärin perustein perustuen vallantahtoon, laiskuuteen ja ahneuteen vailla tahtoa ja kykyä inhimilliseen elämään ymmärryksen kera.

Kateus-kosto-kärsimys -kierteet saivat alkunsa tässä maailmanlaajuisessa “ME-perheessä” heidän pitäessään itseään eliittikansana eli muita parempina ihmisinä ollen pikkuJumalia jokainen omassa HerraJumala-orjuudessaan siirtyen sukupolvelta toiselle, koska oikeutta ei ollut käytettäessä suosikkijärjestelmää lähes kaiken ollessa kaupan kehittyen aikojen saatossa nykyiseen täysin korruptoituneeseen yhteiskuntaan eli anarkistiseen, maailmanlaajuiseen 3. valtakuntaan ilman mitään rajoja ollen rikollisten paratiisi. Missä usko?

Erityisesti inkvisition aikaan todelliset tieteet eli tieto-taidot varastettiin kirkkojen edustajien toimesta murhaten noitina todelliset tieteiden tekijät eli normaalit, viisaat ihmiset muka harhaoppisina heidän edustaessa todellista uskoa hyvyyttä edustavaan Jumalaan ja pahuutta edustavaan Piruun, Perkeleeseen, Saatanaan… eli Luontoon eli Luojaan maailmankaikkeuden luojana. Pahuudella on aina monta nimeä, koska se ei kestä itseään. Jokaisesta ihmisestä löytyvät nämä kaksi puolta ilman että kukaan ihminen on Jumala. Tasapaino elämään on löydettävissä terveen järjen mukaisesti eläen kukin Luojalta eli Luonnolta saamiensa kykyjen mukaisessa laajuudessa ollessamme yksilöinä erilaisia niin sisäisiltä kuin ulkoisilta ominaisuuksiltamme. Totaalisen pahat ihmiset ja rikollisen mielen valinneet ihmiset pyrkivät tästä johtuen käännyttämään ja kouluttamaan kaikista ihmisistä kaltaisiaan hyvitelläkseen itseään “En voi olla läpeensä paha, kun toisetkin tekevät samaa”. Näin edelleen koko koulutusjärjestelmässämme muun muassa aivopesulla murhaten ihmiset jo lapsena henkisesti todellinen sivistys kadottaen.

Näiden harhaoppisten johdosta heidän uskoaan ylistäessään on maailmassa sodat käyty ja ihmisiä murhattu ja joukkotuhottu eniten keinoja kaihtamatta heidän ollessa kyvyttömiä erottamaan oikea ja väärä tapa toimia vailla ihmisyyttä ollessaan elossa elävinä pystyynkuolleina. Näin olemme päätyneet nykyiseen välinpitämättömyydesta kumpuavaan vihayhteiskuntaan, missä mikään ei ole sitä miltä näyttää. Tieteiden nimissä tuhotaan vaikka Luojan eli Luonnon luoma maailmankaikkeus rahan ollessa ainoa arvo huomiota hakien ihmisyyden kehityksen jäädessä lapsiasteelle pahuuden yrittäessä muuttaa jälleen ainoastaan muotoaan.

Täytyy tuoda totuus esiin oikeuden toteutumiseksi antaen ihmisille vapauden Luojan eli Luonnon tarkoittamassa merkityksessä ja ihmisten laatimien oikeudenmukaisten lakien asettaessa jokaiselle samat rajat eli kenenkään oikeus ei mene toisten oikeuksien yli. Elämä on elämistä varten, joita Luojan eli Luonnon antamana lahjana on yksi jokaisella ihmisellä yhdellä identtiteetillä. Elämä on pyhä hedelmöityksestä syntymän kautta kuolemaan ansaiten ihmisiltä oikeudenmukaisen, kunnioittavan kohtelun kunkin osalla. Totuususkon kautta voimme säilyttää maapallon elinolosuhdekelpoisena kestävän kehityksen ymmärtäen todellisten tieteiden tekijöineen olevan sitä ylläpitävänä voimana käyttäessään viisauteen perustuvaa valtaansa oikein. Olemme sen arvoisia, ihmisinä.

2. Kiitos Eila Helanderille siitä, että hänen esityksensä oli sujuvampaa kieltä kuin yllä oleva kommentti.

Mutta yhden tyylillisen korjauksen haluaisin Helanderinkin tekstiin: Ei pitäisi sanoa “tulevat tulevaisuudessa olemaan” vaan joko “tulevat olemaan” tai “ovat tulevaisuudessa”.

Comments are closed.